Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F18%3A73589390" target="_blank" >RIV/61989592:15210/18:73589390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fondkinematografie.cz/assets/media/files/analyzy2018/Mapa%20audiovizualniho%20pole%20v%20Ceske%20republice%20z%20hlediska%20digitalizace%20a%20strategie%20pro%20jednotny%20digitalni%20trh.pdf" target="_blank" >https://fondkinematografie.cz/assets/media/files/analyzy2018/Mapa%20audiovizualniho%20pole%20v%20Ceske%20republice%20z%20hlediska%20digitalizace%20a%20strategie%20pro%20jednotny%20digitalni%20trh.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem výzkumné zprávy je popsat stav audiovizuálního pole v ČR, tj. popsat základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebě audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kulturní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele. Zpráva má tři hlavní části. Úvodní část je věnována definičnímu vymezení audiovizuálního pole a obecnému popisu proměn audiovizuálního průmyslu v Evropě v důsledku digitalizace. Druhá část je zaměřena na popis klíčových aktérů audiovizuálního pole v ČR, základních obchodních modelů a širšího sociálně-technologického kontextu. Třetí část se soustředí na popis právní regulace audiovizuálního pole a navrhovaných opatření v rámci strategie pro vytvoření jednotného digitálního trhu v EU, včetně stanovisek jednotlivých zainteresovaných stran.

  • Název v anglickém jazyce

    Map of audiovisual field in the Czech Republic from the perspective of digitization and strategy for a Digital Single Market

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the research report is to describe the state of the audiovisual field in the Czech Republic, i.e. to describe basic structures, key actors and practices in the production, distribution and consumption of audiovisual works. The audiovisual field structures include technical infrastructure, legal norms, business (i.e. production and distribution) models, basic socio-economic parameters of the labor market in the audiovisual industry, state cultural policy and broader socio-cultural context. The actors of the audiovisual field include both actors of the value chain who are involved in the development, production and distribution of audiovisual works and, on the one hand, the consumers themselves. The report has three main parts. The introductory part is devoted to the definition of the audiovisual field and the general description of the changes in the audiovisual industry in Europe as a result of digitization. The second part focuses on the description of key players in the audiovisual field in the Czech Republic, the basic business models and the wider socio-technological context. The third part focuses on the description of legal regulation of the audiovisual field and the proposed measures within the Commission&apos;s strategy for the Digital Single Market in the EU, including the opinions of the various stakeholders.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000306" target="_blank" >TL01000306: Výzkum dopadu stávající legislativy a strategie Evropské komise pro jednotný digitální trh (DSM) na český audiovizuální průmysl: evaluace (autorsko)právního systému a příprava kulturní politiky v rámci DSM</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    87

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Ministerstvo kultury ČR, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, Státní fond kinematografie

  • Verze