Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza mediální reprezentace kauzy H-Systemu ve vysílání vybraných pořadů ČT1 a ČT24

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F18%3A73590953" target="_blank" >RIV/61989592:15210/18:73590953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza mediální reprezentace kauzy H-Systemu ve vysílání vybraných pořadů ČT1 a ČT24

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie analyzuje reprezentaci tzv. kauzy H-Systemu ve vybraných zpravodajských a publicistických pořadech ČT1 a ČT24 (Události, Zprávy ve 23, Události, komentáře, Devadesátka ČT24, Události v regionech (Praha) a Události v regionech (Brno)), a to s ohledem na to, nakolik si Česká televize během stanoveného období od července do konce listopadu 2018 počínala v souladu s povinnostmi média veřejné služby.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of H-System case's media representation in CT1 and CT24 news programmes

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of an analysis commissioned by Czech Television. The analysis focused on the way case H-System was represented/constructed in media representation of Czech Television (especially in CT1 and CT24 news programmes) on the assessment of the compliance of Czech Television with responsibilities and principles of the public service broadcast. Quantitative as well as qualitative research techniques were used in the analysis.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    35

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Česká televize

  • Verze