Ne/ovlivnitelné masy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F19%3A73600648" target="_blank" >RIV/61989592:15210/19:73600648 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ne/ovlivnitelné masy
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola nabízí krátký historický exkurs mapující postupné proměny chápání pojmů masová a populární kultura, od původního konceptu masové kultury a jejích příjemců až po aktuální teorie o populární kultuře a jejích uživatelích.
Název v anglickém jazyce
Un/influenced masses
Popis výsledku anglicky
The chapter offers a short historical excursus towards gradual changes of understanding the concepts of mass and popular culture, beginning with the primal concept of mass culture and its recipients and ending with the actual theory of popular culture and its users.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání
ISBN
978-80-244-5688-1
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
11-24
Počet stran knihy
156
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—