Olomouc – a city of creativity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73603883" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73603883 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kreativniolomouc.cz/design.pdf" target="_blank" >https://kreativniolomouc.cz/design.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Olomouc – a city of creativity
Popis výsledku v původním jazyce
An introductory chapter of a book capturing a selection of the most prominent agents in the creative and cultural industries. The book was created on the basis of qualitative research and its goal is to map the situation, present the editors' choice and at the same time promote the creative industries in Olomouc.
Název v anglickém jazyce
Olomouc – a city of creativity
Popis výsledku anglicky
An introductory chapter of a book capturing a selection of the most prominent agents in the creative and cultural industries. The book was created on the basis of qualitative research and its goal is to map the situation, present the editors' choice and at the same time promote the creative industries in Olomouc.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Creative Olomouc Design
ISBN
978-80-244-5761-1
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
4-13
Počet stran knihy
105
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—