Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Olomouc – a city of creativity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73603883" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73603883 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kreativniolomouc.cz/design.pdf" target="_blank" >https://kreativniolomouc.cz/design.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Olomouc – a city of creativity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An introductory chapter of a book capturing a selection of the most prominent agents in the creative and cultural industries. The book was created on the basis of qualitative research and its goal is to map the situation, present the editors&apos; choice and at the same time promote the creative industries in Olomouc.

  • Název v anglickém jazyce

    Olomouc – a city of creativity

  • Popis výsledku anglicky

    An introductory chapter of a book capturing a selection of the most prominent agents in the creative and cultural industries. The book was created on the basis of qualitative research and its goal is to map the situation, present the editors&apos; choice and at the same time promote the creative industries in Olomouc.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Creative Olomouc Design

  • ISBN

    978-80-244-5761-1

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    4-13

  • Počet stran knihy

    105

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly