Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Principy aranžování populární hudby pro studenty hudebních oborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73609054" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73609054 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188940" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188940</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Principy aranžování populární hudby pro studenty hudebních oborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá problematikou kompozičních postupů v aranžerské práci pro hudební tělesa, do nichž jsou zapojeni žáci hudebních škol na různé dovednostní úrovni a stupni edukačního procesu. Hlavní tělo práce se zabývá hledáním těchto korelací v rovině hudební psychologie, sociologie i v notových ukázkách vycházejících z aranžmá realizovaných skladeb. Z textu jednoznačně vyplývá odlišnost zásad při práci pro žáky s nutností reflexe individuálních potřeb nejen hudebních těles, ale i jednotlivců. Studie rovněž nabízí konkrétní doporučení pro tvorbu aranžmá disponující edukativním i estetickým rozměrem.

  • Název v anglickém jazyce

    Principles of Arranging Popular Music for Music Students

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with the issue of compositional procedures in arrangement work for musical ensembles, in which students of music schools at various skill levels and stages of the educational process are involved. The main body of the work deals with the search for these correlations, both in terms of musical psychology or sociology, as well as in music demonstrations that are based on arrangements of specifically performed pieces at the Primary Art School. The text clearly shows the difference in the principles of work for pupils, but also the need to reflect individual needs of not only musical bodies but also individuals. The work also offers specific recommendations on how to proceed in creating arrangements so that they have both educational and aesthetic dimensions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Muzikologické fórum

  • ISSN

    1805-3866

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    251-266

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus