Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Toxická maskulinita a toxická femininita: gender v Putinově válečné propagandě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F23%3A73622241" target="_blank" >RIV/61989592:15210/23:73622241 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Toxická maskulinita a toxická femininita: gender v Putinově válečné propagandě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Organizátorky akce uspořádali workshop s dr. Janou Valdrovou, jazykovědkyní, germanistkou, specializující se na lingvistiku genderových a sexuálních identit a autorkou publikací a encyklopedických hesel o vztahu mezi jazykem a genderem. Účastníci akce se věnovali vztahu vyjádření genderu a genderových stereotypů v ruském veřejném mediálním prostoru, zejména pak v televizních relacích typu reality show a sledovali jejich vliv na utváření postojů a stereotypů ve veřejné oficiální a polooficiální komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Toxic masculinity and toxic femininity: gender in Putin's war propaganda

  • Popis výsledku anglicky

    The organizers of the event held a workshop with dr. Jana Valdrová, linguist, Germanist, specializing in the linguistics of gender and sexual identities and author of publications and encyclopedic entries on the relationship between language and gender. The participants of the event focused on the relationship between the expression of gender and gender stereotypes in the Russian public media space, especially in television programs of the reality show type, and observed their influence on the formation of attitudes and stereotypes in official and semi-official public communication.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    22

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce