Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dvojí složení produktů prodávaných v rámci jednotného trhu Evropské unie z pohledu tzv. nové spotřebitelské politiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F18%3A73593298" target="_blank" >RIV/61989592:15220/18:73593298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dvojí složení produktů prodávaných v rámci jednotného trhu Evropské unie z pohledu tzv. nové spotřebitelské politiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem výzkumu je zpracování právního rozboru problematiky dvojí kvality a složení produktů prodávaných v rámci jednotného trhu Evropské unie z pohledu tzv. nové spotřebitelské politiky, konkrétně návrhu na doplnění směrnice o nekalých obchodních praktikách, dle kterého by podstatné rozdíly ve složení nebo vlastnostech výrobku, nabízeného jako totožný v různých členských státech, měly být nekalou praktikou [návrh čl. 6 odst. 2 písm. c) směrnice o nekalých obchodních praktikách], společné evropské Metodiky testování potravin pro posouzení kvality, kterou připravilo ve spolupráci s experty z členských států, průmyslu a spotřebitelských organizací, Společné výzkumné centrum při Evropské komisi.

  • Název v anglickém jazyce

    The dual composition of products marketed within the EU Single Market from the point of view of the so-called New Deal for consumers The dual composition of products marketed within the EU Single Market from the point of view of the so-called new consumer policy

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the research is the legal analysis of dual quality and composition of products marketed within the single market of the European Union from the viewpoint of the so-called New Deal for consumers, namely the proposal to supplement the Unfair Commercial Practices Directive, according to which substantial differences in the composition or properties of the product offered as identical in the various Member States, should be an unfair practice (draft Article 6 (2) (c) the Unfair Commercial Practices Directive], the Common European Food Testing Methodologies for Quality Assessment, prepared in cooperation with experts from Member States, industry and consumer organizations and Joint Research Center at the European Commission.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    29

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Kancelář europoslankyně MUDr. Olgy Sehnalové

  • Verze