Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uvolnění z tělesné výchovy – jak z toho ven? (II. část)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F19%3A73598048" target="_blank" >RIV/61989592:15220/19:73598048 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15510/19:73598048

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uvolnění z tělesné výchovy – jak z toho ven? (II. část)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek navazuje na předchozí téma týkající se české legislativy a mezinárodní povinnosti ve vztahu k školní tělesné výchově a plnění práva na vzdělávání všech studentů, včetně studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. V současné době autoři uvádějí výchozí body a osvědčené postupy pro plnění těchto povinností. Článek diskutuje strukturovaným a konkrétním způsobem postupy, které by škola mohla splnit, předkládá návrhy na kroky procesu a seznamuje s protokoly podporujícími začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do tělesné výchovy a dalších cvičebních programů prováděné školou.

  • Název v anglickém jazyce

    Exclusion from physical education – the way out of this? (II. Part)

  • Popis výsledku anglicky

    The article follows up on the previous topic concerning the Czech legislation and international obligations in relation to school physical education and the fulfillment of the right to education of all students, including students with special education needs. Currently, the authors present the starting points Exclusion from physical education – the way out of this? (II. Part)and proven procedures for fulfilment these obligations. The article discusses in a structured and concrete way the procedures that the school could fill, presents suggestions for process steps and acquaints with protocols supporting the inclusion of pupils with special education needs into physical education and other exercise programs implemented by the school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Tělesná výchova a sport mládeže

  • ISSN

    1210-7689

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    85

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    2-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus