Etická paradigmata a současná výchova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F07%3A00008128" target="_blank" >RIV/61989592:15260/07:00008128 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etická paradigmata a současná výchova
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na etická východiska výchovy ve 21. století. Mapuje základní etické koncepce a jejich důsledky při aplikaci ve výchovném působení. Klíčovou otázkou příspěvku je vztah etických koncepcí a výchovných cílů.
Název v anglickém jazyce
Ethics paradigms and Contemporary Education
Popis výsledku anglicky
This paper deals with philosophical approaches to educational objectives in contemporary society. It confronts normative and pragmatic approach to educational objectives. Pragmatic approach is refused and in the frame of normative approach there are found four different ways of foundation: ideas, transcendent destination, laws and theories.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výchova, škola, spoločnosť - minulosť a súčasnosť
ISBN
978-80-223-2295-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
642
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Komenského
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—