Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identity Search by Game

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F08%3A00008234" target="_blank" >RIV/61989592:15260/08:00008234 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Hľadanie identity pomocou hier

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aj keď vytvorenie vlastnej identity patrí k základným vývojovým úlohám adolescencie, jedinec hľadá svoju identitu celý život, kladie si otázku Kto som?. Identita patrí medzi tri najčastejšie oblasti záujmov, ktorej sa ľudia vo svojich úvahách venujú (ďalšími sú vzťahy a kontrola nad vlastným životom). Príspevok predstavuje konkrétne hry a psychologické techniky, ktoré súvisia s hľadaním identity a sú využiteľné tak vo výchovnom procese v rodine, v školských a mimoškolských aktivitách, ako aj pri užitočnom napĺňaní voľného času a sebapoznávaní dospelých. Hráč si má pomocou hier uvedomiť svoju jedinečnosť, neopakovateľnosť a originalitu.

  • Název v anglickém jazyce

    Identity Search by Game

  • Popis výsledku anglicky

    Even though the creation of the own identity belongs to the fundamental roles of adolescens, person is searching his or her identity the whole life through, he or she is posing a question: Who am I? Identity belongs to three most frequent fields of interest that people reflect on (others are relations and control of own life). The report consists of particular games and psychological technics that are related to the search of identity and are usable in educative process in family, in school and non-school activities, as well as in purposeful using of time and self recognition of adults. The player should realize - using a game - his or her uniqueness and originality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Medzi modernou a postmodernou IV. Súťaživosť ako kultúrotvorný fenomén - limity efektivity

  • ISBN

    978-80-8068-868-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    500

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov, 13. - 14. 2. 2008

  • Datum konání akce

    13. 2. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku