Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dimension of Sense of Life in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F09%3A00009054" target="_blank" >RIV/61989592:15260/09:00009054 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Dimenzia zmyslu života vo výchove

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma zmyslu života je pre pedagogiku inšpiratívna. Výskumy ukazujú, že potreba zmyslu života sa v jedincovi rodí už v detskom veku. Príspevok hovorí o základných princípoch výchovy zameranej na tému zmyslu života. Už v ranom detstve je potrebné pristupovať k dieťaťu tak, aby postupne (v závislosti od jeho rozvoja) zodpovedne preberalo život do vlastných rúk, aby v živote videlo zmysel a aby ho nestratilo ani v kritických situáciách. Vychovávateľ má ísť príkladom.

  • Název v anglickém jazyce

    Dimension of Sense of Life in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of the sense of life is very inspiring for pedagogy. Research has proved that the need for sense of life appears in a life of an individual in his/her childhood. This paper talks about basic principles of education focused on the issue of the sense of life. There is a need for a special approach to a child in his/her early childhood so that he/she, depending on his/her development, gradually assumes responsibility for his/her life. He/she discerns the sense in his/her life and is capable of not losing it even in critical situations. The educator should become a model for a child.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne otázky a trendy v predprimárnom a primárnom vzdelávaní

  • ISBN

    978-80-8084-469-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    321

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Katolícka univerzita v Ružomberku

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok

  • Datum konání akce

    5. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku