Vztah mezi vychovateli a vychovávanými v dětských domovech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60555670%3A_____%2F13%3A%230000109" target="_blank" >RIV/60555670:_____/13:#0000109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah mezi vychovateli a vychovávanými v dětských domovech
Popis výsledku v původním jazyce
Otázkami výchovy se lidstvo zabývá od samých počátků svých kulturních dějin. Každý rodič vede dítě rozdílnou cestou a dítě kopíruje své vzory, totéž platí i o dětech vyrůstajících v dětských domovech, i ony napodobují své vychovatele. Dítě v dětském domově nemá tytéž příležitosti jako dítě vychovávané vlastními rodiči. V dětství takovéhoto dítěte nastala chyba ze strany rodičů a právě vychovatelé se snaží tyto chyby napravit. Někdy se jim to daří, mnohdy však bohužel chyby již odstranit nejde.
Název v anglickém jazyce
The Relation between Educators and Educated in the Children?s Homes
Popis výsledku anglicky
The humankind deals with the questions of education from the very beginning of its cultural history. Each parent guides his or her own child on different way and child imitates his or her models. The same situation occurs in the case of the children being educated in the children's homes ? they also imitate their educators. But the child in the children's home doesn't have the same opportunities as the child being educated by his or her own parents. The mistake from the part of parents has taken place in the childhood of such child and just educators are these ones, who do their best to remove this mistake. Sometimes they do succeed, but sometimes the mistakes unfortunately can't be removed more.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Axiómy postmoderného sveta ako edukačná realita súčasnosti
ISBN
978-80-87182-38-3
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
127-142
Počet stran knihy
233
Název nakladatele
Institut mezioborových studií Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—