Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Svět školní družiny : etnografická studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F15%3A33156505" target="_blank" >RIV/61989592:15260/15:33156505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Svět školní družiny : etnografická studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Školní družina je tradičním školským zařízením, které dětem nabízí širokou paletu činností. Autorky v knize předkládají výsledky dlouhodobého výzkumného šetření realizovaného v prostředí školní družiny. Prostřednictvím etnografického zkoumání přináší kniha netradiční úhel pohledu na školní družinu, kde jsou zobrazeny ústřední znaky chodu školní družiny ve spojitosti s jejími hlavními aktéry - dětmi a vychovatelkami. Čtenáři dostávají možnost zamyslet se nad klíčovými momenty každodenní reality školní družiny v oblasti organizačních a materiálních podmínek i činností ve školní družině. Kniha zároveň nabízí vhled do charakteristik a dynamiky dětských kolektivů, kolektivu vychovatelek s přesahem k vedení školy.

  • Název v anglickém jazyce

    World of School Club : Ethnographic Study

  • Popis výsledku anglicky

    School club is a traditional school facility, which offers a wide range of activities for children. In this book the authors present the outcomes of a long-term research survey conducted in the setting of after-school childcares. This book brings an unconventional perspective of after-school childcare through an ethnographic research. The central features of after-school childcare functioning are displayed here in connection with its main participants - children and educators. Readers get a chance to reflect on the key moments of everyday reality in after-school childcare in organizational and material conditions and activities in after-school childcare. At the same time this book offers an insight into the characteristics and dynamics of children's teams, educators' team overlapping school management.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4789-6

  • Počet stran knihy

    129

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy