Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogical contexts of the theory of virtue

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F18%3A73588705" target="_blank" >RIV/61989592:15260/18:73588705 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogické súvislosti teórie cnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text kapitoly sa zaoberá filozofickými východiskami cnosti v kontexte aristotelovského a neotomistického chápania. V klasifikácii vychádza z Platóna a Jacka Woronieckého. Problematika cností je zameraná na ich implementáciu do pedagogického procesu podľa názorov Jacka Woronieckého a v súčinnosti s pedagogickou koncepciou filozofia pre deti.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical contexts of the theory of virtue

  • Popis výsledku anglicky

    The text of the chapter deals with the philosophical foundations of virtue in the context of Aristotelian and neotomist approach. The classification of virtues is based on Plato´s and Jacek Woroniecki´s conception. The issues of virtues is focused on their implementation in the pedagogical process according to Jacek Woroniecki&apos;s views and in synergy with the pedagogical concept Philosophy for children

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pomoc druhému na ceste cnosti. K filozoficko-etickým aspektom prosociálnosti

  • ISBN

    978-80-568-0103-1

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    152-180

  • Počet stran knihy

    199

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly