Pedagogical contexts of the theory of virtue
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F18%3A73588705" target="_blank" >RIV/61989592:15260/18:73588705 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Pedagogické súvislosti teórie cnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Text kapitoly sa zaoberá filozofickými východiskami cnosti v kontexte aristotelovského a neotomistického chápania. V klasifikácii vychádza z Platóna a Jacka Woronieckého. Problematika cností je zameraná na ich implementáciu do pedagogického procesu podľa názorov Jacka Woronieckého a v súčinnosti s pedagogickou koncepciou filozofia pre deti.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical contexts of the theory of virtue
Popis výsledku anglicky
The text of the chapter deals with the philosophical foundations of virtue in the context of Aristotelian and neotomist approach. The classification of virtues is based on Plato´s and Jacek Woroniecki´s conception. The issues of virtues is focused on their implementation in the pedagogical process according to Jacek Woroniecki's views and in synergy with the pedagogical concept Philosophy for children
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pomoc druhému na ceste cnosti. K filozoficko-etickým aspektom prosociálnosti
ISBN
978-80-568-0103-1
Počet stran výsledku
29
Strana od-do
152-180
Počet stran knihy
199
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—