Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Children´s Spirituality as the Part of Social Development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F19%3A73596887" target="_blank" >RIV/61989592:15260/19:73596887 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://expresivneterapie.files.wordpress.com/2019/11/2019_expresc3advne-terapie-vo-vedc3a1ch-o-c48dloveku_konf_zb_hudec_kovac_ed_final.pdf" target="_blank" >https://expresivneterapie.files.wordpress.com/2019/11/2019_expresc3advne-terapie-vo-vedc3a1ch-o-c48dloveku_konf_zb_hudec_kovac_ed_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj detskej spirituality ako súčasť sociálneho rozvoja

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Fenomén spiritualita sa po mnohé desiatky (až stovky) rokov prekrýval s pojmom religiozita. Od druhej polovice dvadsiateho storočia sa tieto pojmy začali odlišovať. Spiritualite sa priradil nový kontext zdôrazňujúci priamy duchovný zážitok bez inštitucionálneho ukotvenia. Spiritualita a jej rozvoj je aktuálnou témou výskumov viacerých vedných oblastí a nemôže chýbať ani v pedagogickej teórii a praxi. V štúdii predkladáme pohľad na problematiku spirituality dieťaťa v predškolskom veku ako súčasť sociálneho rozvoja a uvádzame možnosti jej rozvoja v inštitucionálnom aj rodinnom prostredí.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Children´s Spirituality as the Part of Social Development

  • Popis výsledku anglicky

    For many decades (up to hundreds) of years, the phenomenon of spirituality has overlapped with the concept of religion. From the second half of the twentieth century, these two concepts began to differ. A new context emphasizing a direct spiritual experience without institutional anchoring, has been assigned to spirituality. Spirituality and its development is a topical topic of research in several scientific fields and it can ́t be missing in the pedagogical theory and practice. In the paper, we present a view of the issue of preschool children ́s spirituality as the part of social development. We present the possibilities of children ́s spirituality development in both institutional and the family milieu.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Expresívne terapie vo vedách o človeku

  • ISBN

    978-80-561-0701-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    238-246

  • Název nakladatele

    Verbum - vydavateľstvo Katolickej univerzity

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok

  • Datum konání akce

    17. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku