Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Akademické prostředí může být otevřené lidem s lehkým mentálním postižením – informace o projektu Erasmus Inclusive Campus Life

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F19%3A73597423" target="_blank" >RIV/61989592:15260/19:73597423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=2440" target="_blank" >https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=2440</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Akademické prostředí může být otevřené lidem s lehkým mentálním postižením – informace o projektu Erasmus Inclusive Campus Life

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá genezí realizace projektu Erasmus+ Inclusive Campus Life a východisky univerzitní podpory ve vzdělávání a zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením na UPOL, resp. na univerzitách v ČR. Dále je definován pojem inklusivní univerzita a jsou vymezeny možné příležitosti pro vzdělávání i zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením, včetně jejich přínosného zapojení do výuky jako pomocných lektorů v akademickém prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    The a academic environment can be open to people with a mild intellectual disability – information about the Erasmus+ Inclusive Campus Life project

  • Popis výsledku anglicky

    This article is concerned with the genesis of the implementation of the Erasmus+ Inclusive Campus Life project and the starting points of university support in education and employment of people with mild intellectual disability at UPOL or universities in the Czech Republic. Furthermore, the concept of inclusive university is defined and possible opportunities for the education and employment of people with a mild intellectual disability are defined, including their beneficial participation in teaching as auxiliary lecturers in academic backgrounds.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    141-144

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus