Akademické prostředí může být otevřené lidem s lehkým mentálním postižením – informace o projektu Erasmus Inclusive Campus Life
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F19%3A73597423" target="_blank" >RIV/61989592:15260/19:73597423 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=2440" target="_blank" >https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=2440</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Akademické prostředí může být otevřené lidem s lehkým mentálním postižením – informace o projektu Erasmus Inclusive Campus Life
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá genezí realizace projektu Erasmus+ Inclusive Campus Life a východisky univerzitní podpory ve vzdělávání a zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením na UPOL, resp. na univerzitách v ČR. Dále je definován pojem inklusivní univerzita a jsou vymezeny možné příležitosti pro vzdělávání i zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením, včetně jejich přínosného zapojení do výuky jako pomocných lektorů v akademickém prostředí.
Název v anglickém jazyce
The a academic environment can be open to people with a mild intellectual disability – information about the Erasmus+ Inclusive Campus Life project
Popis výsledku anglicky
This article is concerned with the genesis of the implementation of the Erasmus+ Inclusive Campus Life project and the starting points of university support in education and employment of people with mild intellectual disability at UPOL or universities in the Czech Republic. Furthermore, the concept of inclusive university is defined and possible opportunities for the education and employment of people with a mild intellectual disability are defined, including their beneficial participation in teaching as auxiliary lecturers in academic backgrounds.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky
ISSN
2585-7363
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
141-144
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—