Community of inquiry as a guide for the development of self-corrective thinking
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F19%3A73597577" target="_blank" >RIV/61989592:15260/19:73597577 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pdf.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=21388" target="_blank" >https://www.pdf.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=21388</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Hľadajúce spoločenstvo ako sprievodca v rozvoji autokorektívneho myslenia
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok je zameraný na charakteristiku hľadajúceho spoločenstva, ktoré je istou paradigmou edukácie a je základným pojmom koncepcie filozofia pre deti. V príspevku je opísaná problematika autokorektívneho myslenia ako súčasti kritického myslenia, ktoré sa podľa uvedenej koncepcie rozvíja prostredníctvom dialógu všetkých členov spoločenstva. Uvádzame výsledky kvalitatívneho výskumu realizovaného v mimoškolských aktivitách detí mladšieho školského veku, ktorý bol zameraný na proces kritického autokorektívneho myslenia.
Název v anglickém jazyce
Community of inquiry as a guide for the development of self-corrective thinking
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on community of inquiry, which is a paradigm of education and the basic concept of Philosophy for children. The paper describes the issue of self-corrective thinking as a part of critical thinking, which is developed through the dialogue of all members of the community. We present the results of qualitative research conducted in extracurricular activities of young school age children. The research was focused on the process of critical self-corrective thinking.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kritické myslenie a filozofická reflexia v edukácii
ISBN
978-80-557-1673-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
228
Strana od-do
29-40
Název nakladatele
Belianum
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
15. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—