Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Community of inquiry as a guide for the development of self-corrective thinking

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F19%3A73597577" target="_blank" >RIV/61989592:15260/19:73597577 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pdf.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=21388" target="_blank" >https://www.pdf.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=21388</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Hľadajúce spoločenstvo ako sprievodca v rozvoji autokorektívneho myslenia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok je zameraný na charakteristiku hľadajúceho spoločenstva, ktoré je istou paradigmou edukácie a je základným pojmom koncepcie filozofia pre deti. V príspevku je opísaná problematika autokorektívneho myslenia ako súčasti kritického myslenia, ktoré sa podľa uvedenej koncepcie rozvíja prostredníctvom dialógu všetkých členov spoločenstva. Uvádzame výsledky kvalitatívneho výskumu realizovaného v mimoškolských aktivitách detí mladšieho školského veku, ktorý bol zameraný na proces kritického autokorektívneho myslenia.

  • Název v anglickém jazyce

    Community of inquiry as a guide for the development of self-corrective thinking

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on community of inquiry, which is a paradigm of education and the basic concept of Philosophy for children. The paper describes the issue of self-corrective thinking as a part of critical thinking, which is developed through the dialogue of all members of the community. We present the results of qualitative research conducted in extracurricular activities of young school age children. The research was focused on the process of critical self-corrective thinking.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kritické myslenie a filozofická reflexia v edukácii

  • ISBN

    978-80-557-1673-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    228

  • Strana od-do

    29-40

  • Název nakladatele

    Belianum

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    15. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku