Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití technologie rozšířené reality ve výuce náboženství – příklad dobré praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F19%3A73598626" target="_blank" >RIV/61989592:15260/19:73598626 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://paidagogos.net/" target="_blank" >http://paidagogos.net/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití technologie rozšířené reality ve výuce náboženství – příklad dobré praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zaměřuje na nový materiálně didaktický prostředek, a to technologii rozšířené reality a na možnosti jejího využití ve výuce náboženství. Nové technologie se dostávají do výuky stále více a je nutné je reflektovat a hledat možnosti jejich didaktického využití. Na příkladu vánočního biblického příběhu ve výuce náboženství na prvním stupni ZŠ chceme ukázat, jak je možné zapojit tento konkrétní moderní didaktický prostředek do výuky náboženství.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of Augmented Reality technologies in Religious Education - The good example of Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on a new didactic tool, the technology of Augmented Reality and the possibilities of its use in the Religion Education. New technologies are getting more and more in the classroom and it is necessary to reflect them and look for the possibilities of their didactic use. Using the example of a Christmas Biblical story in the teaching of Religion Education at primary school, we want to show how it is possible to do this particular modern didactic tool in the Religion Education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paidagogos

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    112-130

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus