Role multimédií ve výuce přírodních věd
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10294533" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10294533 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scied.cz/index.php/scied/article/view/93" target="_blank" >http://www.scied.cz/index.php/scied/article/view/93</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role multimédií ve výuce přírodních věd
Popis výsledku v původním jazyce
V posledních letech je zaznamenáván celoevropský trend poklesu zájmu o studium přírodních věd. Tento fakt logicky vede didaktiky a učitele přírodovědných oborů k hledání nových efektivnějších a pro žáky přitažlivějších vzdělávacích metod a přístupů k výuce. Cílem této studie je představit multimédia jako vhodný prvek pro realizaci výuky v souladu s doporučovanými didaktickými metodami a přístupy k přírodovědnému vzdělávání. Moderní výukové prostředky a informační technologie umožňují nejen zatraktivněnívýuky, zvýšení motivace žáků k učení a aktivní zapojení žáků do výuky, ale jsou také vhodným nástrojem pro propojení teorie a současné praxe.
Název v anglickém jazyce
The Role of Multimedia in Science Education
Popis výsledku anglicky
Recently, there has been a significant decline in interest in natural science among all European countries. This fact clearly leads scientists in didactics and teachers of natural sciences to searching for new, more effective and more attractive learningmethods and teaching approaches. The main aim of this study is to present multimedia as a suitable tool for teaching science in accordance with mostly recommended didactic methods. These "new" resources and technology make the education of natural science more attractive, increase learning motivation of the pupils, actively involve the pupils and it is an ideal mediator for linking theory and practice in educational process.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientia in educatione
ISSN
1804-7106
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
2-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—