Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální pedagogika jako nástro udržitelnosti?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F22%3A73618959" target="_blank" >RIV/61989592:15260/22:73618959 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.academia.edu/97682830/Pr%C3%ADbeh_soci%C3%A1lnej_pedagogiky" target="_blank" >https://www.academia.edu/97682830/Pr%C3%ADbeh_soci%C3%A1lnej_pedagogiky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální pedagogika jako nástro udržitelnosti?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aniž si to uvědomujeme, každý den řešíme problémy spojené s globálním prostředím. V životě, který vedeme, se sociální dimenze sociální pedagogiky přelévá za hranice naší skupiny, za hranice státu až za hranice kontinentu. Abychom neohrozili budoucí generace, a přesto dokázali udržet své základní potřeby a zachovat životní prostředí, snažíme se o udržitelnost. Je na čase hovořit v sociální pedagogice o eko-sociální dimenzi? Může být sociální pedagogika nástrojem pro vyrovnání se s výzvami, kterým čelíme? Na to hledáme odpověď v této části monografie, během níž představíme pojem planetární sociální pedagogika.

  • Název v anglickém jazyce

    Social pedagogy as a tool of sustainability?

  • Popis výsledku anglicky

    Without realising it, we deal with issues related to the global environment every day. In the lives we lead, the social dimension of social pedagogy spills over beyond the boundaries of our group, beyond the boundaries of the state we live in, behind the boundaries of the continent. In order not to endanger future generations, and yet to be able to maintain our basic needs and preserve the environment, we strive for sustainability. Is it time to talk about the eco-social dimension in social pedagogy? Can social pedagogy be a tool to cope with the challenges we face? This is what we seek to answer in this part of the monograph, during which we introduce the concept of planetary social pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav abudúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí

  • ISBN

    978-80-568-0533-6

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    122-135

  • Počet stran knihy

    182

  • Název nakladatele

    TYPI Universitatis Tyrnaviensis

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly