Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení respektu k rozmanitosti prostřednictvím service learningu vevzdělávání v sociální práci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F24%3A73625479" target="_blank" >RIV/61989592:15260/24:73625479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.email.cz/download/k/x4i4fItAXXKs4IQa4cEJpuCMer5J5vc4COo8vin-Z3nYrN9PK5TMeNks4_ZlOG8CwET7Dkw/sbornik-hdsp-2023.pdf" target="_blank" >https://www.email.cz/download/k/x4i4fItAXXKs4IQa4cEJpuCMer5J5vc4COo8vin-Z3nYrN9PK5TMeNks4_ZlOG8CwET7Dkw/sbornik-hdsp-2023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení respektu k rozmanitosti prostřednictvím service learningu vevzdělávání v sociální práci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci akademického diskurzu se service learning v oblasti vysokoškolského vzdělávání v sociální práciinterpretuje jako inovativní pedagogická strategie, jež efektivně integruje teoretické základy s praktickýmiaplikacemi. Tento model vzdělávání je koncipován tak, aby propojil akademické učivo s aktuálními potřebamikomunity, přičemž podporuje transdisciplinární přístup k učení. V této souvislosti je zvláštní důraz kladenna rozvíjení respektu k rozmanitosti v kontextu vzdělávání budoucích sociálních pracovnic a pracovníků.Kazuistika představuje čtyřletý průběh implementace service learningu na Dobrovolnickém centru UP z pohledustudentky sociální práce, přičemž se zaměřuje na hodnocení a reflexi rozvoje kompetencí.

  • Název v anglickém jazyce

    Fostering respect for diversities through service learning in social work education

  • Popis výsledku anglicky

    In the context of academic discourse, service learning within higher education in social work is interpretedas an innovative pedagogical strategy that effectively integrates theoretical foundations with practicalapplications. This educational model is designed to bridge academic content with the current needsof the community while promoting a transdisciplinary approach to learning. Special emphasis is placedon fostering respect for diversities within the framework of educating future social workers. The case studypresents a four-year trajectory of implementing service learning at the Volunteer Center UP from the perspectiveof a social work student, focusing on the evaluation and reflection of competence development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RESPECT FOR DIVERSITY

  • ISBN

    978-80-7435-933-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    166-174

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    7. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku