Rozvíjení respektu k rozmanitosti prostřednictvím service learningu vevzdělávání v sociální práci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F24%3A73625479" target="_blank" >RIV/61989592:15260/24:73625479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.email.cz/download/k/x4i4fItAXXKs4IQa4cEJpuCMer5J5vc4COo8vin-Z3nYrN9PK5TMeNks4_ZlOG8CwET7Dkw/sbornik-hdsp-2023.pdf" target="_blank" >https://www.email.cz/download/k/x4i4fItAXXKs4IQa4cEJpuCMer5J5vc4COo8vin-Z3nYrN9PK5TMeNks4_ZlOG8CwET7Dkw/sbornik-hdsp-2023.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvíjení respektu k rozmanitosti prostřednictvím service learningu vevzdělávání v sociální práci
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci akademického diskurzu se service learning v oblasti vysokoškolského vzdělávání v sociální práciinterpretuje jako inovativní pedagogická strategie, jež efektivně integruje teoretické základy s praktickýmiaplikacemi. Tento model vzdělávání je koncipován tak, aby propojil akademické učivo s aktuálními potřebamikomunity, přičemž podporuje transdisciplinární přístup k učení. V této souvislosti je zvláštní důraz kladenna rozvíjení respektu k rozmanitosti v kontextu vzdělávání budoucích sociálních pracovnic a pracovníků.Kazuistika představuje čtyřletý průběh implementace service learningu na Dobrovolnickém centru UP z pohledustudentky sociální práce, přičemž se zaměřuje na hodnocení a reflexi rozvoje kompetencí.
Název v anglickém jazyce
Fostering respect for diversities through service learning in social work education
Popis výsledku anglicky
In the context of academic discourse, service learning within higher education in social work is interpretedas an innovative pedagogical strategy that effectively integrates theoretical foundations with practicalapplications. This educational model is designed to bridge academic content with the current needsof the community while promoting a transdisciplinary approach to learning. Special emphasis is placedon fostering respect for diversities within the framework of educating future social workers. The case studypresents a four-year trajectory of implementing service learning at the Volunteer Center UP from the perspectiveof a social work student, focusing on the evaluation and reflection of competence development.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
RESPECT FOR DIVERSITY
ISBN
978-80-7435-933-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
166-174
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
7. 9. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—