Psychologická východiska pedagogického myšlení prof. Františka Tomáška.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F99%3A00000116" target="_blank" >RIV/61989592:15260/99:00000116 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychologická východiska pedagogického myšlení prof. Františka Tomáška.
Popis výsledku v původním jazyce
The presented study is orientated to the questions of psychological starting points of pedagogical thinking of prof. František Tomášek
Název v anglickém jazyce
Psychological Starting Points of Pedagogical Thinking of Professor František Tomášek.
Popis výsledku anglicky
The presented study is orientated to the questions of psychological starting points of pedagogical thinking of prof. František Tomášek: influences of family and school education, contemporary social and political influences and project "unified basic school" of professor V. Příhoda.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
J. V. Musil a kol. Zdroje a prostředky pedagogiky prof. ThDr. Františka kardinála Tomáška.
ISBN
80-7266-031-4
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Matice cyrilometodějská
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—