Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00009881" target="_blank" >RIV/61989592:15310/05:00009881 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Již dlouhodobě jsou studenti učitelství chemie zapojováni do spolupráce PřF UP se základními a středním školami v regionu. V počáteční fázi jsme umožnili studentům gymnázií v Olomouci navštěvovat chemický kroužek - praktická cvičení, která probíhala v laboratořích PřF 1krát týdně. V dalším roce chemické praktikum probíhalo v laboratoři gymnázia. Praktikum během dvouletého cyklu vedli studenti učitelství chemie pod odborným vedením VŠ pedagogů a pod dohledem učitele chemie z gymnázia. Do studijního plánuoboru učitelství chemie byl zařazen předmět Praktická výuka chemie, v rámci kterého studenti působí na středních školách jako asistenti učitele. VŠ studenti pozitivně hodnotí tento způsob přípravy na budoucí povolání a a také školy chtějí ve spoluprácipokračovat.
Název v anglickém jazyce
Assintant of teacher - expanding of pedagogical practise of the future chemistry teachers
Popis výsledku anglicky
The students of teaching of chemistry take part in the cooperation of The Science Faculty of UP with basic and secondary schools in our region for a long time. For the first time the students of the secondary schools in Olomouc visited chemical ringlet -practices, that took place at faculty laboratory once a week. The chemical practise took place at laboratory of secondary school next year. The subject Practical learning of chemistry was put into the studying plan of branch the teching of chemistry, the students act at secondary schools as assistants in the frame of it. University students positively appreciate this way of learning for their future job and the schools want to continue this cooperation too.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ChemZi
ISSN
1336-7242
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—