Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání programů pro tvorbu virtuálních chemických experimentů použitých při výuce elektrochemické řady

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F10%3A10217187" target="_blank" >RIV/61989592:15310/10:10217187 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání programů pro tvorbu virtuálních chemických experimentů použitých při výuce elektrochemické řady

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Provedení reálného chemického experimentu ve školské praxi skrývá mnohá úskalí, například nebezpečí úrazu studenta, cena pomůcek a chemikálií, nedostatek zařízení a chemického skla. V mnoha případech však mohou být reálné experimenty nahrazeny experimenty virtuálními, které již byly vyzkoušeny na střední škole v Přerově během výuky tematu "elektrochemická řada napětí kovů" za pomoci modelových softwarů Crocodile Chemistry a Virtual Chemistry Lab.

  • Název v anglickém jazyce

    A comparison of programs computer for the formation of virtual chemistry experiments used in the teaching of electrochemical series

  • Popis výsledku anglicky

    Performing of the real chemical experiments in school educational practise is facing of many obstacles e.g. risk of student's health injury, chemical ingredients ma terial prices and lack of needed instruments, equipment or glassware. In many cases the virtual experiments provided in the imaginary lab are able to substitute the real experiments. The virtual experiment was used into the chemistry lessons at SPS Prerov during lecturing of electrochemical scale of metals. Two modelling software applications used for the creation of simulated chemical experiment have been compared: Crocodile Chemistry (trialware) and Virtual Chemistry Lab (freeware). This entry contains the comparison of outputs from both programs including assembly and sketch of apparatus, graphic flow of chemical reactions and testing questions. These sketches generated from both programs can be compared with the apparatus sketch published in the basic text book used for chemistry education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0040" target="_blank" >EE2.3.09.0040: Přírodovědec - Rozvoj odborných kompetencí talentovaných studentů středních škol ve vědecko výzkumné práci v oblasti přírodních věd</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4U Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    X3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus