TESTOVANI GEOMETRICKE PŘEDSTAVIVOSTI V ROVINĚ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33117939" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33117939 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
TESTOVANI GEOMETRICKE PŘEDSTAVIVOSTI V ROVINĚ
Popis výsledku v původním jazyce
Članek se zabyva problematikou geometricke představivosti ve vztahu k testům inteligence. V ramci průzkumneho šetřeni geometricke představivosti žaků ve věku 15-18 let byl vytvořen a vyhodnocen vlastni nestandardizovany test, ktery testuje parcialni a kombinačni schopnosti žaků nad 15 let. Test sestava ze 40 uloh a v ramci jeho vyhodnoceni bylo take provedeno srovnani uspěšnosti při řešeni testu v zavislosti na pohlavi a znamce z matematiky.
Název v anglickém jazyce
Testing of the Geometric Imagination in a Plane
Popis výsledku anglicky
The article deals with the geometric imagination in relation to intelligence tests. During an exploratory investigation of geometric imagination of pupils aged 15-18 years, a non-standardized test was created and evaluated, testing the partial and combining abilities of students over 15 years. The test consists of 40 tasks and its evaluation process also contains a comparison of the results based on gender and mathematics mark.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.09.0040" target="_blank" >EE2.3.09.0040: Přírodovědec - Rozvoj odborných kompetencí talentovaných studentů středních škol ve vědecko výzkumné práci v oblasti přírodních věd</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
80-96
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—