Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TESTOVANI GEOMETRICKE PŘEDSTAVIVOSTI V ROVINĚ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33117939" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33117939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    TESTOVANI GEOMETRICKE PŘEDSTAVIVOSTI V ROVINĚ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Članek se zabyva problematikou geometricke představivosti ve vztahu k testům inteligence. V ramci průzkumneho šetřeni geometricke představivosti žaků ve věku 15-18 let byl vytvořen a vyhodnocen vlastni nestandardizovany test, ktery testuje parcialni a kombinačni schopnosti žaků nad 15 let. Test sestava ze 40 uloh a v ramci jeho vyhodnoceni bylo take provedeno srovnani uspěšnosti při řešeni testu v zavislosti na pohlavi a znamce z matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Testing of the Geometric Imagination in a Plane

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the geometric imagination in relation to intelligence tests. During an exploratory investigation of geometric imagination of pupils aged 15-18 years, a non-standardized test was created and evaluated, testing the partial and combining abilities of students over 15 years. The test consists of 40 tasks and its evaluation process also contains a comparison of the results based on gender and mathematics mark.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0040" target="_blank" >EE2.3.09.0040: Přírodovědec - Rozvoj odborných kompetencí talentovaných studentů středních škol ve vědecko výzkumné práci v oblasti přírodních věd</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    80-96

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus