Vliv přistoupení České republiky a Polska do Schengenského prostoru na vybrané obce Jesenicka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33118602" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33118602 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv přistoupení České republiky a Polska do Schengenského prostoru na vybrané obce Jesenicka
Popis výsledku v původním jazyce
Následující příspěvek je zaměřen na analýzu vybraných aspektů přeshraniční spolupráce s ohledem na postupnou eliminaci vlivu hranic po roce 1989 a zejména s ohledem na přistoupení České republiky a Polska do schengenského prostoru na konci roku 2007.Region Jeseník lze považovat za pohraniční oblast, jejíž celkový vývoj byl ovlivněn jak typem a propustností hranice, tak i intenzitou přeshraničních vztahů.
Název v anglickém jazyce
The influence of accession of the Czech Republic into the Schengen space on selec ted municipalities of Jeseník district
Popis výsledku anglicky
The following contribution focuses on the analysis of the selected aspects of cross-border cooperation with regard to the gradual elimination of the effect of the border after 1989 and particularly with regard to the consequence of the accession of the Czech Republic and Poland to the Schengen Area at the end of 2007. The Jeseník Region can be considered a border region whose overall development has been affected by both the type and penetrability of the border and the intensity of the cross-border relations.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko
ISBN
978-80-7380-320-9
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
199 - 209
Počet stran knihy
244
Název nakladatele
Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—