Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Researching Science Teacher Pedagogical Content Knowledge

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33138496" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33138496 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Researching Science Teacher Pedagogical Content Knowledge

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogical content knowledge (PCK) has been embraced as a way of describing the knowledge possessed by teachers and developing models of science teacher education. This paper presents the possibility of improving quality of science teacher training on the basis of PCK development. The Taxonomy of PCK Attributes addresses the distinctions within and between the knowledge bases of various disciplines, science subjects and science topics.

  • Název v anglickém jazyce

    Researching Science Teacher Pedagogical Content Knowledge

  • Popis výsledku anglicky

    Pedagogical content knowledge (PCK) has been embraced as a way of describing the knowledge possessed by teachers and developing models of science teacher education. This paper presents the possibility of improving quality of science teacher training on the basis of PCK development. The Taxonomy of PCK Attributes addresses the distinctions within and between the knowledge bases of various disciplines, science subjects and science topics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Problems of Education in the 21st Century

  • ISSN

    1822-7864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    35

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    104-118

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus