Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F12%3A33138688" target="_blank" >RIV/61989592:15310/12:33138688 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    e-klima

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika řeší problematiku plánování a následnou realizaci e-learningových kurzů zaměřených na enviromentální témata. Popisuje kroky vedoucí k sestavení didaktického scénáře, jednotlivých prvků obsahu, jejich návaznosti a provázanosti. Následná tvorba jednotlivých kapitol je založena na tom, že pro zvolený odborný obsah jsou ze seznamu základních stavebních prvků vybrány nejvhodnější formy realizace daného obsahu, vycházející ze vzdělávacího cíle konkrétní výukové aktivity. Pro tvorbu vlastních studijních materiálů předkládá sestavená pravidla efektivní tvorby. Jednotlivé fáze tvorby a nasazení e-learningových kurzů jsou demonstrovány na příkladu portálu e-klima. Portál shromažďuje relevantní informace pro vzdělávání v oblasti klimatu a klimatické změny a v adekvátní formě je zprostředkovává jednotlivým cílovým skupinám. Rovněž se věnuje vlastnímu technického zabezpečení kurzů , tedy systémům řízení výuky, v oblasti výběru, konfigurace uživatelského rozhraní na příkladu použitého na LM

  • Název v anglickém jazyce

    e-klima

  • Popis výsledku anglicky

    This methodology represents planning and following implementation of e-learning courses based on pre-established didactic scenarios focus on themes of enviromental . The scenarios have to set chapter respectively subchapte of content, their continuity and consistency. Following creation of each chapter and subchapter is based on basic structural elements selected to implement the most appropriate forms of content. Every specific learning activities are intended to meet a learning objectives. An exampleof a comprehensive set of e-learning courses in science is a portal e-klima. The portal aims is to gather relevant information of climate and climate change and to provide this informations to the users and general public via the web portal of e-learningcourses. Part of methodology is focus on software aspects of learning management system. It provides instructions for instalation and configuration of Moodle LMS.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    e-klima

  • Číslo předpisu

    368/320/9726/ENV/12

  • Technické parametry

    368/320/9726/ENV/12

  • Ekonomické parametry

    Zvýšení konkurenceschopnosti, škálovatelný a verifikovaný přísun odborných informací, snížen výdajů na školení za tiks, šetrnost k ŽP, zvýšení kvalifikačního růstu, celoživotní vzdělávání, efektivnější a kvantifikovanější rozhodování uživatelů

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo Životního prostředí - Sekce ekonomiky a politiky ŽP, Praha

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů