Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O možnostech využití formální analýzy konceptů v matematickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F16%3A33159021" target="_blank" >RIV/61989592:15310/16:33159021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O možnostech využití formální analýzy konceptů v matematickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Formální analýza konceptů (FCA) představuje univerzálně použitelnou metodu analýzy tabulkových dat využívající vlastností tzv. konceptuálních svazů. Článek naznačuje některé možnosti využití této metody v matematickém vzdělávání, zejména při podpoře pojmotvorn ého procesu, posílení mezipředmětových vztahů, modelování konceptuálních obtížností ve vzdělávacím procesu, tvorbě systému vzdělávacích cílů, klasifikaci učebnic a přípravě a analýze zkušebních materiálů.

  • Název v anglickém jazyce

    On Possibilities of Application of Formal Concepts Analysis in Mathematical Education

  • Popis výsledku anglicky

    Formal concept analysis (FCA) represents universally applicable method for table data analysis based on properties of so-called conceptual lattices. The paper shows some possibilities of application FCA within mathematical education, namely for support of concept creating process and interdisciplinar relations, simulation of concept difficulties in educational process, creating of educational objectives system, textbooks classification and preparing and analysis of exam materials.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu XXXIV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu

  • ISBN

    978-80-7231-460-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    20

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku