Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Formal Concept Analysis for Classification of Literal Symbols in School Algebra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F18%3A73592066" target="_blank" >RIV/61989592:15310/18:73592066 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Formal Concept Analysis for Classification of Literal Symbols in School Algebra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Formal concept analysis (FCA) represents universally applicable method for table data analysis based on properties of so-called concept lattices. The paper is focused on some possibilities of application FCA within science education, namely for classification and consequently for support of concept creating process and modelling conceptual difficulties with literal symbols in school algebra. The described FCA method can be used for creating of hierarchical structure of concepts within any scientific branch.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Formal Concept Analysis for Classification of Literal Symbols in School Algebra

  • Popis výsledku anglicky

    Formal concept analysis (FCA) represents universally applicable method for table data analysis based on properties of so-called concept lattices. The paper is focused on some possibilities of application FCA within science education, namely for classification and consequently for support of concept creating process and modelling conceptual difficulties with literal symbols in school algebra. The described FCA method can be used for creating of hierarchical structure of concepts within any scientific branch.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika, informační technologie a aplikované vědy (MITAV 2018)

  • ISBN

    978-80-7582-065-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    103-113

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    14. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku