Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Atlas vysokého školství v České republice 2001–2014

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F17%3A73585300" target="_blank" >RIV/61989592:15310/17:73585300 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11310/17:10364320

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Atlas vysokého školství v České republice 2001–2014

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Atlas je výsledkem analýz a vizualizace dat poskytnutých MŠMT CR. Cílem atlasu je jednoduchým a názorným způsobem prezentovat vývoj počtu absolventů vysokých škol v České republice v letech 2001 až 2014 a na případových studiích ukázat odlišnosti oborových i regionálních aspektů českého vysokého školství. Prostorové informace prezentované tematickými mapami jsou doplněny statistickými ilustracemi upřesňujícími informace v mapách a textem seznamujícím uživatele s terminologií, problematikou a metodami výzkumu školské problematiky v projektu KREDO. Atlas je určen především pracovníkům resortu školství a odborným orgánům veřejnoprávních institucí pro řízení a plánování vysokého školství na celostátní úrovni a dále odborné veřejnosti pro vědecké užití v aplikovaném výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Atlas of University Studies in the Czech Republic (2001–2014)

  • Popis výsledku anglicky

    Atlas is the result of analyzes and visualization of data provided by the Ministry of Education, Youth and Sports. The objective of the Atlas is to present in a simple and illustrious way the development of the number of university graduates in the Czech Republic in the years 2001 to 2014 and to show differences in the regional aspects of Czech university education. Spatial information is presented in thematic maps, supplemented by statistical illustrations specifying information, and text informing users about terminology, problems and methods of research on school issues in the KREDO project.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10508 - Physical geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5139-8

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy