Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Základy nanotechnologií pro studenty učitelství fyziky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F18%3A73589978" target="_blank" >RIV/61989592:15310/18:73589978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Základy nanotechnologií pro studenty učitelství fyziky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jelikož se již běžně setkáváme s různými nanomateriály v mnoha spotřebitelských produktech, může nastat situace, kdy se žák zeptá svého učitele, co je na těchto materiálech tak výjimečného. Nejen z tohoto důvodu byl do přípravy budoucích učitelů fyziky na Katedře experimentální fyziky, PŘF UP v Olomouci začleněn nový předmět nazvaný Základy nanotechnologií. Na přednáškách vedených odborníky mohou studenti získat základní poznatky z tohoto oboru a v rámci seminářů se setkají s možnostmi, jak tyto poznatky přenést do výuky na základní a střední škole, a navštíví rovněž pracoviště zaměřené na výzkum v oblasti nanotechnologií.

  • Název v anglickém jazyce

    Fundamentals of nanotechnologies for students of teaching physics

  • Popis výsledku anglicky

    Because it is common to encounter with various nanomaterials in many consumer products, student can ask his teacher what on these materials is so special. Not only for this reason, new subject called Fundamentals of Nanotechnologies was incorporated in preparation of future teachers of physics at the Department of Experimental Physics, Faculty of Science, Palacky University in Olomouc. The students gain the basic knowledge from the experts on the nanotechnology lectures. They also meet with possibilities how to transfer fundamentals of nanotechnologies into the physics curriculum of lower and upper secondary school and visit the workplace focused on research in nanotechnology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8

  • ISBN

    978-80-261-0797-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    88-92

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Kašperské Hory

  • Datum konání akce

    21. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku