Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Caracteristics of microfinance tools: Case study on Wakulima Maendeleo Group and ADS Nyanza

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F21%3A73610961" target="_blank" >RIV/61989592:15310/21:73610961 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2021.pdf" target="_blank" >https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Caracteristics of microfinance tools: Case study on Wakulima Maendeleo Group and ADS Nyanza

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Microfinance institutions and the products they offer should, according to the theory, empower disadvantaged households to improve the quality of life of their members at the micro level. At the macro level, microfinance is seen as a strategic tool in the fight against poverty. The impacts of basic microfinance products (microinsurance, microcredits, micro-savings and small-scale financial transfers) are not always undeniably transparent. This paper compares the characteristics of microfinance products from the viewpoints of clients and management of the organizations Wakulima Maendeleo Group in Tanzania, and ADS Nyanza in Kenya.

  • Název v anglickém jazyce

    Caracteristics of microfinance tools: Case study on Wakulima Maendeleo Group and ADS Nyanza

  • Popis výsledku anglicky

    Microfinance institutions and the products they offer should, according to the theory, empower disadvantaged households to improve the quality of life of their members at the micro level. At the macro level, microfinance is seen as a strategic tool in the fight against poverty. The impacts of basic microfinance products (microinsurance, microcredits, micro-savings and small-scale financial transfers) are not always undeniably transparent. This paper compares the characteristics of microfinance products from the viewpoints of clients and management of the organizations Wakulima Maendeleo Group in Tanzania, and ADS Nyanza in Kenya.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87952-35-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    161-168

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS, Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 12. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku