Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Použití výukového modelu E-U-R a metod krirického myšlení v rámci predgraduální přípravy budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F23%3A73622966" target="_blank" >RIV/61989592:15310/23:73622966 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MDkol_priprava_buducich_ucitelov.pdf" target="_blank" >https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MDkol_priprava_buducich_ucitelov.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Použití výukového modelu E-U-R a metod krirického myšlení v rámci predgraduální přípravy budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum je zaměřen na využití metod kritického myšlení a výukového modelu E-U-R v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů matematiky. Hlavní výzkumnou metodou je pedagogický experiment, který byl realizován v rámci výuky didakticky zaměřeného semináře „Elementární funkce na SŠ“, určeného pro studenty 1. ročníku navazujícího magisterského studia učitelství matematiky. Dalšími využitými výzkumnými metodami byly didaktický test na ověření úrovně znalostí studentů na začátku a na konci semestru, a dále dotazník VEBUM (Vlastní efektivita budoucího učitele v matematice) zaměřený na self-efficacy studentů. V průběhu celého semestru byli studenti vyučováni prostřednictvím metod kritického myšlení a modelu E-U-R.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of E-U-R Teaching Model and Critical Thinking Methods in Undergraduate Preparation of Future Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The research is focused on the use of critical thinking methods and E-U-R teaching model in the undergraduate preparation of future math teachers. The main research method is a pedagogical experiment, which was carried out as part of the teaching of the didactically focused seminar &quot;Elemental Functions in High School&quot; designed for students of the 1st year of the follow-up master´s degree of mathematics teaching. Other research methods used were a didactic test to verify students&apos; knowledge levels at the beginning and end of the semester, as well as a VEBUM (Self-Efficacy of Pre-Service Teachers in Mathematics) questionnaire focusing on self-efficacy of students. Throughout the semester, students were taught through critical thinking techniques and E-U-R model.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov

  • ISBN

    978-80-223-5722-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    17-26

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    12. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku