Rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování v závislosti na pohlaví, prospěchu a plánech do budoucna u žáků, končících povinnou školní docházku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F00%3A00000417" target="_blank" >RIV/61989592:15410/00:00000417 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/01:00000424
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování v závislosti na pohlaví, prospěchu a plánech do budoucna u žáků, končících povinnou školní docházku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o některých výsledcích výzkumu, ve kterém byly zkoumány rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování u žáků , kteří končí povinnou školní docházku. Ve výzkumu byly také zkoumány vztahy mezi vnímáním těchto pojmů a pohlavím žáků,plány žáků do budoucna a školním prospěchem žáků.
Název v anglickém jazyce
Pupils in period of finishing obligatory school attendance - differences between reception of conceptions both examination and marking (in relation to pupil´s sex, school achievement, plans to future)
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with a some results of research , in which were investigated differences among reception of conceptions examination and marking at pupils, which are ending obligatory school attendance. This research also investigated relation between reception of this conceptions and pupil´s sex, pupil´s plans to future and pupil´s school achievement.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2FP210" target="_blank" >GA406/98/P210: Školní hodnocení a klasifikace a jejich výpovědní hodnota</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Didmattech 2000
ISBN
80-8068-006-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
256
Strana od-do
—
Název nakladatele
Prešovská univerzita
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—