Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování v závislosti na pohlaví, prospěchu a plánech do budoucna u žáků, končících povinnou školní docházku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F00%3A00000417" target="_blank" >RIV/61989592:15410/00:00000417 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/01:00000424

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování v závislosti na pohlaví, prospěchu a plánech do budoucna u žáků, končících povinnou školní docházku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o některých výsledcích výzkumu, ve kterém byly zkoumány rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování u žáků , kteří končí povinnou školní docházku. Ve výzkumu byly také zkoumány vztahy mezi vnímáním těchto pojmů a pohlavím žáků,plány žáků do budoucna a školním prospěchem žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils in period of finishing obligatory school attendance - differences between reception of conceptions both examination and marking (in relation to pupil´s sex, school achievement, plans to future)

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with a some results of research , in which were investigated differences among reception of conceptions examination and marking at pupils, which are ending obligatory school attendance. This research also investigated relation between reception of this conceptions and pupil´s sex, pupil´s plans to future and pupil´s school achievement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F98%2FP210" target="_blank" >GA406/98/P210: Školní hodnocení a klasifikace a jejich výpovědní hodnota</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didmattech 2000

  • ISBN

    80-8068-006-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    256

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku