Žáci končící povinnou školní docházku a jejich vztah k osobnímu počítači v závislosti na jejich prospěchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F00%3A00000419" target="_blank" >RIV/61989592:15410/00:00000419 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žáci končící povinnou školní docházku a jejich vztah k osobnímu počítači v závislosti na jejich prospěchu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek ukazuje, jaký vliv má prospěch žáků v předmětech český jazyk a matematika na vnímání pojmu "osobní počítač". Výzkum byl proveden u žáků končících povinnou školní docházku.
Název v anglickém jazyce
Pupils in period of finishing obligatory school attendance - influence of their school achievement on relationship to personal computer
Popis výsledku anglicky
The paper deals with influence of pupil´s school subjects Czech language and Mathemathics on perception of conception "personal computer". This research was realise on pupils which are finishing obligatory obligatory school attendance.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2FP210" target="_blank" >GA406/98/P210: Školní hodnocení a klasifikace a jejich výpovědní hodnota</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Technické vzdelanie ako súčasť všeobecného vzdelania
ISBN
80-8055-407-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
347
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—