Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace vyučovacího klimatu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F02%3A00000504" target="_blank" >RIV/61989592:15410/02:00000504 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace vyučovacího klimatu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vymezením pojmu "vyučovací klima" a charakteristikou jeho výzkumu. Zaměřuje se především na vybraná dotazníková šetření vyučovacího klimatu a možnosti a význam faktorové analýzy při koncipování dotazníku.

  • Název v anglickém jazyce

    The Evaluation of School Climate

  • Popis výsledku anglicky

    The interest in the educational climate means defining the research subject in particular. We can find a lot of approaches to educational climate in the professional literature. While defining the educational climate it is advisable to consider its relation towards e.g. class climate or school climate. We can build the educational climate research on the method of observation or questionnaire inquiry. The observation is rather time consuming and the results are not always objective enough. There have been carried out a lot of questionnaire inquiries of educational climate abroad. Therefore there are relatively subtle research tools. However their use in our cultural conditions needs not be always optimal. Hence we recommend to get inspiration from abroad experiences but to try to create own research techniques.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1113" target="_blank" >GA406/02/1113: Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    36

  • Strana od-do

    13-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus