Kvalita a zdokonalování školy - ano či ne?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F02%3A00000517" target="_blank" >RIV/61989592:15410/02:00000517 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita a zdokonalování školy - ano či ne?
Popis výsledku v původním jazyce
V průběhu posledních čtyř desetiletí se v edukačně vyspělých zemích nejen teoreticky rozvíjely koncepty kvality vzdělávání, evaluace a autoevaluace, celkového řízení kvality a zdokonalování školy, ale byly současně akceptovány i školní praxí. V článku jsou objasněny tyto koncepty a naznačeny jejich souvislosti.
Název v anglickém jazyce
Quality and School Improvement - yes or no?
Popis výsledku anglicky
The thematic orientation of the paper is towards quality improvement. The main focus will be on the managing the process of change and quality in school, quality control, evaluation and self-evaluarion.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1113" target="_blank" >GA406/02/1113: Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1. mimořád
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
78-88
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—