Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Orientace na činnostní pojetí - faktor rozvíjení oborových didaktik

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F05%3A00001760" target="_blank" >RIV/61989592:15410/05:00001760 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Orientace na činnostní pojetí - faktor rozvíjení oborových didaktik

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať poukazuje na nezbytnost uplatňování činnostního pojetí ve výuce obecně technických předmětů i cizích jazyků na základní škole. Autoři se zabývají otázkami didaktické transformace a požadavky kladenými na činnostní pojetí a jejich rozdíly mezi obecnětechnickými předměty a cizími jazyky.

  • Název v anglickém jazyce

    ORIENTATION AT THE OPERANT APPROACH - DEVELOPMENT FACTOR OF SUBJECT DIDACTICS

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the necessity to apply the operant approach in generally technical subjects instruction as well as in foreign language teaching at elementary schools. The authors go into the matter of didactic transformation and requirements put onthe operant approach and their differences between generally technical subjects and foreing languges.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1446" target="_blank" >GA406/03/1446: Měnící se role učitele a žáka v nastupující informační společnosti ve vztahu k požadavkům státní koncepce informační politiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy technického vzdělávání - sborník mezinárodní konference

  • ISBN

    80-244-0287-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    494

  • Strana od-do

    99-102

  • Název nakladatele

    Vydavatelství Univerzity Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku