Slovník pedagogické metodologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F05%3A00001774" target="_blank" >RIV/61989592:15410/05:00001774 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Slovník pedagogické metodologie
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza rozptylu. Didaktický test. Faktorová analýza. Charakteristiky polohy. Chí-kvadrát. Měření. Míry variability. Pravděpodobnost. Q-metodologie. Sémantický diferenciál. Shluková analýza. Statistická hypotéza. Test významnosti. Znaménkový test. t-test.
Název v anglickém jazyce
Dictionary of Educational methodology
Popis výsledku anglicky
Analysis of Variance. Achievement Test; Factor Analysis. Measures of Central Tendency. Chi-square. Measurement. Probability. Q-methodology. Semantic differential. Cluster Analysis. Statistical Hypothesis. Test of signification. Sign test. t-test.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GD406%2F03%2FH012" target="_blank" >GD406/03/H012: Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik v období vstupu České republiky do Evropské unie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vybrané pojmy z metodologie pedagogiky
ISBN
80-7315-102-2
Počet stran výsledku
134
Strana od-do
12-29
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—