Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Slovník pedagogické metodologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F05%3A00001774" target="_blank" >RIV/61989592:15410/05:00001774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Slovník pedagogické metodologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analýza rozptylu. Didaktický test. Faktorová analýza. Charakteristiky polohy. Chí-kvadrát. Měření. Míry variability. Pravděpodobnost. Q-metodologie. Sémantický diferenciál. Shluková analýza. Statistická hypotéza. Test významnosti. Znaménkový test. t-test.

  • Název v anglickém jazyce

    Dictionary of Educational methodology

  • Popis výsledku anglicky

    Analysis of Variance. Achievement Test; Factor Analysis. Measures of Central Tendency. Chi-square. Measurement. Probability. Q-methodology. Semantic differential. Cluster Analysis. Statistical Hypothesis. Test of signification. Sign test. t-test.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F03%2FH012" target="_blank" >GD406/03/H012: Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik v období vstupu České republiky do Evropské unie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vybrané pojmy z metodologie pedagogiky

  • ISBN

    80-7315-102-2

  • Počet stran výsledku

    134

  • Strana od-do

    12-29

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly