JAK ROZVÍJET ZÁJEM ŽÁKŮ O MATEMATIKU.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003790" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003790 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
JAK ROZVÍJET ZÁJEM ŽÁKŮ O MATEMATIKU.
Popis výsledku v původním jazyce
Práce s matematickým softwarem pomáhá učiteli rozvíjet zájem žáků o matematiku. V hodinách geometrie a technického kreslení na základních školách je možné využít technického softwaru AutoCAD nebo geometrického softwaru Cabri Geometrie pro konstrukci geometrických úloh. Rýsování pomocí pravítka, kružítka a tužky je nahrazeno konstrukcí v prostředí počítačového programu. Výhodou rýsování na monitoru počítače je velká přesnost provedených konstrukcí.
Název v anglickém jazyce
Pupil interest developing in maths.
Popis výsledku anglicky
Mathematical software application enables pupil interest developing in maths. It is possible to use technical software AutoCAD or geometrical software Cabri Geometry for construction tasks in geometry and technical drawing lessons. The drawing with helpof a pair of compasses, with ruler and pencil is replaced by computer support drawing. The big accuracy of construction performed on computer monitor represents big advantage of drawing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXV. Mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu
ISBN
978-80-7231-228-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
89
Strana od-do
37
Název nakladatele
Univerzita obrany Fakulta ekonomiky a Managementu
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—