Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sémantický prostor edukační implementace ICT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A10223895" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:10223895 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sémantický prostor edukační implementace ICT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Realizované výzkumné šetření ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) bylo zaměřeno na problematiku edukační implementace ICT v rámci prostředí primární školy. Hlavní výzkumnou metodou měření byla zvolena metoda sémantického diferenciálu. Vtextu příspěvku je věnována pozornost zejména postojům učitelů vzhledem k možnosti edukačního využití počítačů se zaměřením na primární matematiku.

  • Název v anglickém jazyce

    The ICT Educational Implementation Semantic Space

  • Popis výsledku anglicky

    The ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) study was designed to provide information to better understand how educational technologies are accepted by teachers. This article is aimed at the elementary teacher attitudes towards the using ofeducational technologies in education, especially in teaching elementary mathematics. The research data used were collected by a special questionare for measurement of attitudes which was created on the principle of semantic differencial.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica

  • ISBN

    978-80-244-1963-3

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    274-279

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku