Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spolupráce mateřské školy a rodiny v kontextu předškolního kurikula v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008401" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008401 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spolupráce mateřské školy a rodiny v kontextu předškolního kurikula v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je reflexí transformující se české mateřské školy se zaměřením na spolupráci rodinou v pojetí předškolního kurikula. V příspěvku seznsmujeme s dílčími výstupy z výzkumů, kde se sledujeme rozvoj profesních kompetencí budoucího učitele mateřské školy na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci nezbytnými pro spolupráci s rodinou. Dále prezentujeme názor a očekávání rodičů od současného předškolního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    The cooperation of Family and Preschool Instituion in context of preschool curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is reflection of the Czech nursery school, which transform with the focus on the cooperation with family in content of pre-primary curriculum. In the paper we present the partial research output, where we monitor the development of professional competencies of future nursery school teacher at the Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc, which are necessary for cooperation with the family.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edukacja elementarna w teorii i praktyce

  • ISBN

  • ISSN

    1896-2327

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    96

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Reionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli

  • Místo vydání

    Czestochowa

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku