Hodnocení techniky jako obsah výuky technických předmětů na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009258" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009258 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení techniky jako obsah výuky technických předmětů na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Stať prezentuje přístupy k hodnocení techniky a důsledků činností s technikou při jeho uplatnění ve výuce technických předmětů na ZŠ. Zohledněna je souvislost s rozvíjením technického myšlení a s realizací uživatelského pojetí této výuky.
Název v anglickém jazyce
TECHNICS EVALUATION AS A CONTENT OF TECHNICAL SUBJECTS INSTRUCTION AT PRIMARY SCHOOLS
Popis výsledku anglicky
The article presents approaches to the technics evaluation and the effects of activities with technics when applied in technical subjects instruction at primary schools. The connection with the technical thinking development and the implementation of user´s conception of such an instruction are taken into account.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. Díl I.
ISBN
978-80-7220-316-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
620
Strana od-do
—
Název nakladatele
Votobia Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—