Porozumění technice v přípravě učitelů obecně technických předmětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009259" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009259 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Porozumění technice v přípravě učitelů obecně technických předmětů
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá analýzou pojmu porozumění a souvislostí struktury obsahu učiva a žákova porozumění. Z prezentovaného empirického šetření vyplývá, že studenti učitelství obecně technických předmětů nedoceňují uspořádání struktury učiva pro žákovo porozumění.
Název v anglickém jazyce
UNDERSTANDING OF TECHNOLOGY IN TRAINING OF GENERAL TECHNOLOGY TEACHERS
Popis výsledku anglicky
The article deals with the analysis of the term "understanding" and with relationships of the content structure of the subject matter and pupil?s understanding. From the presented empirical research results, that students of teaching profession of the general technical subjects don?t value the organization of the structure of the subject matter for the pupil?s understanding.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXI. DIDMATTECH 2008: 2nd part.
ISBN
978-963-9894-18-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
294
Strana od-do
—
Název nakladatele
Esterázy Károly College
Místo vydání
Eger
Místo konání akce
Eger, Maďarsko
Datum konání akce
29. 10. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—