Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porozumění technice v přípravě učitelů obecně technických předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009259" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009259 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porozumění technice v přípravě učitelů obecně technických předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá analýzou pojmu porozumění a souvislostí struktury obsahu učiva a žákova porozumění. Z prezentovaného empirického šetření vyplývá, že studenti učitelství obecně technických předmětů nedoceňují uspořádání struktury učiva pro žákovo porozumění.

  • Název v anglickém jazyce

    UNDERSTANDING OF TECHNOLOGY IN TRAINING OF GENERAL TECHNOLOGY TEACHERS

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the analysis of the term "understanding" and with relationships of the content structure of the subject matter and pupil?s understanding. From the presented empirical research results, that students of teaching profession of the general technical subjects don?t value the organization of the structure of the subject matter for the pupil?s understanding.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXI. DIDMATTECH 2008: 2nd part.

  • ISBN

    978-963-9894-18-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    294

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Esterázy Károly College

  • Místo vydání

    Eger

  • Místo konání akce

    Eger, Maďarsko

  • Datum konání akce

    29. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku