Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA12013VY" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A12013VY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper deals with individualization learning of pupil in technology supported environment. The learning key competence of pupil is in the Framework Educational Programs for different types of schools in the Czech Republic. But results of pupil?s learningare lower and lower in the PISA testing. Information and communication technology can improve learning process of pupil on the base of Technical Pedagogical Content Knowledge. The subject matter has to be given to pupil by appropriate ways that respect individuality of pupil and many the other things. The first step is testing of pupil on his/her type of multiple intelligences and learning programme constructed on the base of prevailing type of intelligence afterwards. Research was carried out on testing pupils from 13 to 19 years from the point of multiple intelligence type.

  • Název v anglickém jazyce

    Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with individualization learning of pupil in technology supported environment. The learning key competence of pupil is in the Framework Educational Programs for different types of schools in the Czech Republic. But results of pupil?s learningare lower and lower in the PISA testing. Information and communication technology can improve learning process of pupil on the base of Technical Pedagogical Content Knowledge. The subject matter has to be given to pupil by appropriate ways that respect individuality of pupil and many the other things. The first step is testing of pupil on his/her type of multiple intelligences and learning programme constructed on the base of prevailing type of intelligence afterwards. Research was carried out on testing pupils from 13 to 19 years from the point of multiple intelligence type.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0024" target="_blank" >EE2.3.09.0024: Systém využití počítačem podporovaných experimentů k posilování výzkumných kompetencí žáků základních a středních škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments

  • ISBN

    978-80-7368-979-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    449

  • Strana od-do

    173-182

  • Název nakladatele

    University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    13. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku