Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026192" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou výuky cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. Zaměřuje se na využitelnost učebních stylů a strategií a koncepci Gardnerových mnohočetných inteligencí.
Název v anglickém jazyce
Learning styles and learner strategies in foreign language teaching in learners with SLD
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issues of foreign language teaching to pupils with specific learning difficulites. It focuses on the utilizability of learning styles and strategies and Gardner's theory of Multiple Intelligences.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy
ISSN
0323-0449
e-ISSN
—
Svazek periodika
132
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—