Výuka cizích jazyků zaměřená na žáka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052369" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052369 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka cizích jazyků zaměřená na žáka
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá problematikou spojenou s komunikativní a na žáka zaměřenou cizojazyčnou výukou, v níž ke stěžejním tématům patří individuálními zvláštnosti žáků, celostní a činnostní učení, koncept autonomního učení se zvláštním zřetelem k učebním strategiím, učení se cizímu jazyku pomocí řešení úloh řečového typu a projektové vyučování. Vedle teoretických východisek jsou zde prezentovány výsledky empirických výzkumů.
Název v anglickém jazyce
Learner-centered Foreign Language Teaching
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with the problems associated with communicative and student-oriented foreign language teaching in which the key topics include individual pupils' learning by doing, holistic and autonomous learning concept, task-based language learningo with special attention to learning strategies and project teaching.There are presented theoretical and empirical research results.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janíková, V. a kol. Výuka cizích jazyků
ISBN
978-80-247-3512-2
Počet stran výsledku
27
Strana od-do
50-77
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—