K vybraným možnostem uplatněni stavebnic Lego education ve výuce na prvním stupni ZŠ z pohledu rozvoje technické tvořivé činnosti žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009267" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009267 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K vybraným možnostem uplatněni stavebnic Lego education ve výuce na prvním stupni ZŠ z pohledu rozvoje technické tvořivé činnosti žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje některým možnostem uplatnění stavebnic LEGO Education ve výuce na prvním stupni ZŠ. Zvláštní zřetel je věnován podpoře vytváření souboru odborných kompetencí učitele, které umožní použití tohoto moderního materiálního didaktického prostředku jako prvku podpory zájmu žáků prvního stupně ZŠ o oblast techniky a přírodních věd. Vyvolání zájmu žáků o tuto oblast je důležitou podmínkou pro následnou orientaci žáků ke studiu technických a přírodovědných oborů .
Název v anglickém jazyce
TO CHOSEN POSSIBLE USE OF THE LEGO EDUCATION CONSTRUCTION KITS IN TEACHING AT THE LOWER LEVEL OF BASIC SCHOOL FROM THE POINT OF VIEW OF DEVELOPING TECHNICAL CREATIVE ACTIVITY OF STUDENTS
Popis výsledku anglicky
The article deals with some possible use of the LEGO Education construction kits in teaching at the lower level of basic school. Special attention is paid to supporting formulation of a set of specialized teacher?s competences which enable using this upto date material didactic means as an item of keeping the students? interest in the area of technology and science at the lower level of basic school. Provoking the students? interest in this area plays a key role in the following students? orientation for studying technical and science specialization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. 2. díl
ISBN
978-80-7220-316-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
620
Strana od-do
—
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—