Využití integrujícího pojmu automobil ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009268" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009268 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití integrujícího pojmu automobil ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možnostmi využití konstrukční stavebnice LEGO ve výuce obecně technického předmě tu na ZŠ při realizaci výuky zaměřené na výuku integrujícího tématu automobil. V této souvislosti jsou mimo jiné naznačeny vhodné metody pro realizaci uvedené výuky.
Název v anglickém jazyce
USING THE INTEGRATING CONCEPT OF AUTOMOBILE IN TEACHING THE GENERAL TECHNICAL SUBJECT AT PRIMARY SCHOOL
Popis výsledku anglicky
The article deals with some possible use of the LEGO construction set in teaching the general technical subject at primary school during teaching aimed at teaching the integrating topic of automobile. In the connection are among others suggested methodsappropriate for realization the named teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. 2. díl
ISBN
978-80-7220-316-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
620
Strana od-do
—
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—