Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití integrujícího pojmu automobil ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009268" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009268 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití integrujícího pojmu automobil ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možnostmi využití konstrukční stavebnice LEGO ve výuce obecně technického předmě tu na ZŠ při realizaci výuky zaměřené na výuku integrujícího tématu automobil. V této souvislosti jsou mimo jiné naznačeny vhodné metody pro realizaci uvedené výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    USING THE INTEGRATING CONCEPT OF AUTOMOBILE IN TEACHING THE GENERAL TECHNICAL SUBJECT AT PRIMARY SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with some possible use of the LEGO construction set in teaching the general technical subject at primary school during teaching aimed at teaching the integrating topic of automobile. In the connection are among others suggested methodsappropriate for realization the named teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. 2. díl

  • ISBN

    978-80-7220-316-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    620

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Votobia

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku